Pani Wiosna | ShinyBox

Cześć, dzisiaj chciałabym Wam pokazać zawartość marcowego pudełka ShinyBox.

W tym miesiącu pudełko nosiło nazwę "Pani Wiosna" i nawiązywało do nadejścia wiosny.

"Razem z nadejściem wiosny powitaj nową siebie! Poznaj tajniki urody i zadbaj o swoje naturalne piękno razem z najnowszym pudełkiem ShinyBox „Pani Wiosna”.


Pudełka ShinyBox'a mają zawsze piękną szatę graficzną i tym razem także było bardzo ładnie zaprojektowane. Warto wspomnieć, że boxy są bardzo starannie i estetycznie zapakowywane.


A oto co znalazło się w marcowym pudełku:

1. Serum pobudzające wzrost rzęs LashVolution. 
Jestem bardzo ciekawa tego produktu. Będzie to mój pierwszy kosmetyk pobudzający wzrost rzęs, nigdy wcześniej niczego takiego nie używałam. Po przetestowaniu recenzja na pewno się pojawi.
Cena: 79 zł


2. Hydrożelowa maseczka ultra nawilżająca z Bielendy
Bardzo lubię takie maseczki, zawsze wieczorem miło zrobić sobie domowe spa i trochę się odprężyć, zobaczymy jak ta mi się sprawdzi.
Cena: 2,60 zł



3. Fresh it Up suchy szampon, Schwarzkopf got2b. 
Suchych szamponów nigdy dość! Zawsze na szybko można poprawić nimi wygląd włosów. Bardzo lubię używać takich produktów bo dodają objętości włosom.
Cena: 18,29 zł /200 ml (ja mam 100ml)



4. Hydro Demaquillage, GLOV 
Ten produkt to dla mnie całkowita nowość. Mini rękawiczka służy do poprawy makijażu, pierwszy raz mam taki produkt i muszę się mu bardzo dokładnie przyjrzeć. Dodam, że ten produkt to wybór klientek ShinyBox.
Cena: 14,90 zł


5. High Definition Photo, kremowy róz z Bell 
Mam swój ulubiony róż ale jestem ciekawa jak ten się sprawdzi. Może przerzucę się na kremowe róże? Ja mam odcień 02 i wydaje mi się, że będzie dla mnie dobry.
Cena: 12,99 zł



6. Polska Papka do cery trądzikowej, Jadwiga. 
Pierwszy raz usłyszałam o tej firmie dzięki temu pudełku. Posiadam cerę trądzikową, a ten produkt podobno działa cuda, wypróbuję i napiszę Wam jak się sprawdził.
Cena: 30 zł



7.  Good Foot, krem do stóp od Delia Cosmetics
W poprzednim pudełku otrzymałam musujące kulki do stóp, które widać na zdjęciu. W tym miesiącu krem do stóp. Kuleczki się sprawdziły, teraz zobaczymy jak krem.
Cena: 6,70 zł



8. Nature Moments, szampon do włosów Schauma 
Już mogę powiedzieć, że szampon cudownie pachnie malinami. Moje włosy są skłonne do przetłuszczania się i mam problem z doborami szamponów. Mam jednak nadzieję, że ten będzie dobry.
Cena: 10,99 zł


To już wszystkie produkty, pudełko kosztuję 49 zł, a w tym miesiącu wartość wszystkich produktów to 175,47 zł. Moim zdaniem opłaca się zamawiać pudełka z Shinybox'a. Co miesiąc dostajemy nowe kosmetyki i tak naprawdę robimy sobie niespodziankę bo nie wiemy co jest w tych boxach :)

A Wy lubicie pudełka ShinyBox'a?

5 komentarzy:

  1. Jakie świetne rzeczy, zaciekawiła mnie ta rękawiczka do poprawy makijażu. Muszę przetestować. Gdyby nie twój post, raczej bym nawet nie wiedziała o jej istnieniu. Dzięki :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    https://kahsdesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka produktów jest ciekawa, ale zawartość szału nie robi... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bez szału. ja również testuje lashvolution.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie bardzo ładne pudełko i ciekawa zawartość:) Szczególnie spodobała mi się mini rekawiczka, róż i szampon do włosów. I faktycznie to się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż z Bell wygląda bardzo ładnie, ciekawy kolor.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.