Craving - Amplified Creme Lipstick | MAC

Cześć, w dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować kremową szminkę od MAC'a w kolorze Craving - Amplified. 

Od bardzo dawna marzyłam o tym aby mieć w swojej małej kolekcji szminek właśnie jedną z tych. Dobre opinie i zadowolenie niektórych posiadaczek jeszcze bardziej utwierdziły mnie w tym aby ją kupić. Plusem MAC'a jest to, że oferuje nam bogatą gamę kolorystyczną szminek o różnych wykończeniach - każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. 
Niedawno nabyłam pierwszy produkt z MAC'a w moim życiu i była to ta szminka. Wybrałam taką, gdyż chciałam znaleźć taki kolor, który będzie bardzo zbliżony do koloru moich ust i oto jest! 



Produkt łatwo się nakłada i ma ładny zapach. Wykończenie jest troszkę lżejsze od satynowego, dzięki czemu nasze usta nie są narażone na przesuszanie. Kolor jest delikatny i bardzo dobrze napigmentowany, jeśli chodzi o trwałość nie jest zachwycająca. Szminka utrzymuje się na ustach przez bardzo krótki czas, przez co nie zdobyła mojej sympatii. Porównując jej trwałość z trwałością pomadek z Golden Rose to szczerze muszę przyznać, że GR jest nam w stanie zaoferować dużo więcej.


Moim zdaniem minusem jest cena. Płacąc za pomadkę 86 zł oczekiwałam czegoś więcej. Niestety zawiodłam się na niej, może to kwestia tego, że mam taki kolor i takie wykończenie? 
Może inne wypadają lepiej. 
Dajcie znać co myślicie na temat tych pomadek! Jestem ciekawa czy tylko ja mam takie zdanie i czy warto spróbować innych kolorów. 

7 komentarzy:

  1. wygląda świetnie choć wolę jasne kolory :) zachęcam do wspólnej obserwacji na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach nie jest aż taki ciemny, całkowicie inaczej wygląda na ustach :)

      Usuń
  2. cudowny ma kolor! bardzo mi się takie podobają takie odcienie, ale sama nie mam odwagi pomalować sobie takim kolorem ust...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam, aż w końcu przestałam się bać i myśleć co inni powiedzą :) Jeśli Ci się podobają takie odcienie to śmiało maluj! :)

      Usuń
  3. Muszę się wkońcu zdecydować na jakiś kosmetyk z tej marki 😊 Kolorek śliczny 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo tego, że wiele razy kupowałam kosmetyki w Mac, to jeszcze nigdy nie zdecydowałam się na żadną pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.